петък, 8 май 2015 г.

На гости ми е Габи с Трюфели Ferrero Rocher

Моята първа гостенка е едно младо и усмихнато момиче, което буди възхищение в мен със своята упоритос, целеустременост и желание да научава много нови неща от живота. Тя е от хората, които не се задоволяват с малкото, а е постоянно търсеща и любознателна. Много мила и внимателна за мен е истинско удоволствие да общувам с нея и изключително ми е приятно да я посрещна в моята кухня. :)) 
С огромно удоволствие ви представям чаровната Габи от Love's Green Kichen и нейните изкушяващи
Трюфели Ferrero Rocher


Спомняте си гостуването на Хриси от Животът може да е вкусен при мен преди време, нали?! Тогава тя ми отправи покана да и върна гостуването, за която ми напомни преди няколко седмици. Е, настъпи времето да отида и аз на гости до вкусното й местенце. В блога ще намерите от всичко по малко, но с гарантирано качество и вкус. Хриси е очарователна, талантлива, мила и много позитивна дама, която имам удоволствието да познавам, макар и на този етап - само виртуално. Реших да и отида на гости с нещо сладко и любимо , а то както виждате сами е - трюфели. От посочените количества излизат девет броя, които са напълно "не"достатъчни за двама човека. Ако имаше поне още толкова х10, може би биха били достатъчни. Продукти: 1 шоколадова вафла 90 гр натурален шоколад 1 с.л. краве масло 100 гр пресни лешници Приготвяне: Запечете лешниците във фурна на 200 градуса до придобиване на приятен загар. Смелете шоколадовата вафла в блендер или я настържете на ренде ако нямате. Разстопете натуралния шоколад на водна баня. Прибавете кравето масло към него и разбъркайте. Смелете лешниците на едро в блендер или ги натрошете с чукче в плик. Отделете малка част за овалване на бонбоните накрая. Смесете всички продукти в купа и разбъркайте. Приберете в хладилник за 2 - 3 часа, за да се сгегне. След това извадете от хладилника и оставете за кратко на стайна температура, за да може да се отпусне до толкова, че да може да се работи с него. Направете топчета с големината на бонбон и оваляйте в смлени лешници. Приберете в хладилник или в хладно помещение. Приятен апетит!




Благодаря ти, Габи за вкусното и приятно гостуване! За мен беше истинско наслаждение твоята приятна компания!

12 коментара:

  1. Благодаря за страхотното представяне, мила Хриси! Благодаря ти и за поканата, която ми отправи. Радвам се, че те познавам.
    Усмихнат и слънчев ден! Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. За мен беше огромно удоволствие да те посрещна в моята кухня, Габи!
      Прегръдки, слънчево момиче!

      Изтриване
  2. Прекрасни сте, момичета! Бонбоните на Габи са просто мечта! Много вкус и емоция в днешния пост! Поздрави и на двете!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Наистина е много вълнуващо да посрещнеш първия си гост, Люси. :) А, Габи пристигна с много вкусни бонбони!
      Благодаря ти и весели почивни дни!

      Изтриване
  3. Очарователна гостенка си имаш, Хриси! Подсладихте ми следобеда с тези бонбонки! Поздравления и за двете!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Голяма е чаровница Габито и много се радвам, че ми беше първа гостенка!
      И на мен много ми се усладиха бонбоните!
      Поздрави, Светле!

      Изтриване
  4. И двете сте ми любимки, така, че мога само да се радвам на това гостуване, както и на великолепната почерпка. Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Кате, благодаря ти за милия коментар! :)
      Поздрави и прегръдки от двете ни!

      Изтриване
  5. Страхотни бонбонки! Поздрави и на двете ви!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Веси, благодаря от името и на двете! :)
      Прегръдка имаш от нас! :)

      Изтриване
  6. Чудесни бонбони ! Аз ги приготвих много са вкусни и на всички станаха любими!Благодаря ви и на двете.☺

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И ние благодаря за оказаното доверие! Радваме се, че бонбоните са ви станали любими!
      Поздрави и хубави летни дни!

      Изтриване