вторник, 19 май 2015 г.

Фъстъчено-овесени сладки


Продукти:
  • 180 г фъстъчено масло
  • 180 г меко краве масло
  • 250 г кафява захар
  • 2 яйца
  • ванилия
  • щипка сол
  • 200 г фини овесени ядки
  • 120 г брашно
  • 1 ч. л. сода бикарбонат

Приготвяне:
Фъстъченото и кравето масло се смесват заедно със захарта и се разбъркват с лъжица. Към тях се добавят яйцата, ванилията и солта, и се разбъркват до еднородност.
Прибавят се овесените ядки, брашното и содата. Сместа се разбърква с лъжица. С чаена лъжичка се взема от нея и се поставя в тава върху хартия за печене.


Сладките се пекат на 180 градуса до леко покафеняване.


По желание могат да се гарнират с шоколад.

Да ви е сладко! :)

Рецептата е адаптирана от тук.

6 коментара:

  1. Хриси,
    интересна и много вкусна рецепта.Не съм използвала до сега фъстъченото масло.Но ти ме провокираш да го направя.Чудесно предложение .
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. У дома, Ели фъстъченото масло не се хареса като самостоятелно хапване и затова му намерих приложение в сладки.
      Поздрави!

      Изтриване
  2. Сладки рошльовци! Харесва ми идеята ти, а не стават ли леко тежки от фъстъченото масло, Хриси?! Имаше едно време едни бисквити Навона, слепени с фъстъчен крем - любими ми бяха. Не съм ги срещала по магазините скоро време, а да си призная - не съм ги търсила, защото не съм се сещала за тях. Тези ми изглеждат добра алтернатива, приготвена в домашни условия.
    Поздрави и усмихнат ден!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Габи! Сладките са много хрупкави с аромат на фъстъци. В никакъв случай не са тежки, така че спокойно можеш да си ги направиш :)
      Поздрави и прегръдка, мила!

      Изтриване
  3. харесвам вкусът на фъстъченото масло, но май само аз у дома. Сладките изглеждат прекрасно, Хриси

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Марте, и у дома нещо го пренебрегнахме фъстъченото масло, но чудесно се вмести в тези сладки :))
      Поздрави!

      Изтриване