четвъртък, 21 май 2015 г.

Кокосово-бадемови пастички


Вкусна кокосово-бадемова основа, гарнирана с невероятен сметаново-карамелен крем. Това е моето неустоимо изкушение :)


Продукти:
  • 4 яйца
  • 150 г захар
  • 100 г разтопено и охладено краве масло
  • 50 г брашно
  • 70 г кокосови стърготини
  • 1 бакпулвер
  • 50 г смлени бадеми

за крема:
  • 200 мл течна сладкарска сметана
  • 200 г Дулсе де лече

Приготвяне:
Яйцата се разбиват заедно със захарта на пяна. Към тях се прибавя кравето масло, разбърква се до обединяване.  Добавят се пресятото брашно с бакпулвера, кокосовите стърготини и бадемите.
Сместа се изсипва в тава 26/26 см, застелена с хартия за печене и се пече в предварително загрята фурна на 180 градуса около 15-20 минути.
Блатът се оставя да изстине.

Сметаната се разбива до плътност. Към нея се прибавя Дулсе де лече и сместа се разбива до хомогенност. 
Крема се поставя върху изстиналия блат, поръсва се с какао и се нарязва на пастички.


Да ви е сладко, да ви е ведро и весело в душите! 


10 коментара:

  1. Красота, красота, красота! Няма какво друго да кажа, което да описва идеално този сладкиш! Прегръдки, Хриси!

    ОтговорИзтриване
  2. Уникални са, Хриси! Грабнаха ми и очите и ума тези красавици!
    Поздравявам те за идеята, направата и снимките!

    ОтговорИзтриване
  3. Хриси, Хриси! Много красиво при теб, че и вкусно! Лилавата покривчица ме грабна! Много наситени цветове. Ех, замечтах се да я имам!
    Поздрави и усмихнат уикенд.

    ОтговорИзтриване
  4. О, каква презентация само! Хриси, наслада за душата, очите и небцето!
    Поздрави. :)

    ОтговорИзтриване
  5. Хриси,и тук ще възкликна,че десертът и презентацията в лила са забележителни,много ми харесват,поздравления!Сърдечни поздрави и усмивки!

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря ви, момичета мили за хубавите думи! Много ме зарадвахте и направихте денят ми прекрасен.:)
    Понякога по-обикновените неща, поднесени със стил и малко романтика стават неустоими.
    Прегръдки за всички вас!!! :)))

    ОтговорИзтриване
  7. Честно да ти кажа мила, искрено ми се прииска да се пресегна и да грабна едно парченце, то такава сочна и креместо разкошна вкусотия, как да устои човек...
    Преградка!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Наистина е трудно да устои човек на тази прелест, Танче, така че пресягай се и се почерпи :))
      Прегръдка и от мен, и спокойна вечер, мила!

      Изтриване
  8. Леле, Хриси, какво съм изпуснала...сега се връщам назад и онемявам - от чудни, по-чудни предложения!

    ОтговорИзтриване